اعزام 10 تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان 
کد خبر: 4211045
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۵

اعزام 10 تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: 40 نفر نیرو امدادی همراه با تجهیزات مورد نیاز به مناطق سیل‌زده جنوب استان سیستان و بلوچستان اعزام شد. 

اعزام 10 تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان به گزارش ایکنا به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد؛ محمد عشقی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: در پی وقوع سیل و آبگرفتگی برخی معابر عمومی در جنوب کشور و با اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک سیستان و بلوچستان انتخاب شده 40 نفر نیروهای امدادی آموزش دیده این استان به این مناطق اعزام شدند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به اینکه سایر تیم‌های عملیاتی در حالت آماده باش در استان قرار دارند، ادامه داد: 40 نیروی عملیاتی در قالب 10 تیم امدادی از شهرستان‌های (اردکان، میبد، مهریز، یزد، اشکذر، خاتم، بافق و بهاباد) و تیم واکنش سریع استان به همراه تجهیزات سیلاب و 14 دستگاه موتور پمپ، موتور برق و کف کش با 9 دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و 2 دستگاه کامیونت فوسو به منطقه اعزام شد. 

عشقی گفت: این شهر ۶ هزار نفری تحت تأثیر سیلاب قرار گرفت که نیروهای عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر نسبت به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل‌زدگان می‌پردازند.

 وی اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha